Monday 5 September 2011

SeBuAh KemeNANGan..

Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir Dan Batin...


di ucapkan kepada seluruh umat islam..maaf sangat2 pada pembaca blog nie sekiranya penulisan dalam blog nie salah @ terase pada korg..hehe..
Alhamdulilah..bersyukur sgt akhirnya dpat gak rase syawal tahun nie..
dapat jumpe family,saudara-mara,sahabat...
terime kasih sbb sudi datang umah kami yg sederhana nie..

pagi raye...cukup bermakne..nape bermakne???ntah la..
aktiviti pg raye yg lazim...
1.bermaafan..aku biasela nak cover sayu..mntk maaf gelak2..tkot tertouching plak.hehe..tp bkn pg raye je nak br bermaafan..
2.ziarah kubur..ari lain pon bley gak..xmsti ari ry..tp da jd adat plak..
(siap numbering,pdhal 2 je..hehe)

Aidilfitri thn nie xseronok sgt..2 akak raye kat umah mak mertua..maklum la da de family sndri..redha jela..nie je la yg ade....

4 org nie hero umah aku..nseb dieorg de,riuh la ckit umah nie..


Alhamdulilah..abah n mak raye tahun nie dapat hadiah berharge..sorg hero da hafaz Quran..5thn ngadap al-Quran..alhamdulilah abis gak.byk btul ujian kan yahya..tp best la nme ko de al.hafiz..hehe..untungla abah n mak..da conferm2 dpat mahkota kat akhirat nnti..agk2 aku dpat x??..hehe..adik aku nie da dirisik...risik jd ustaz ajar dak hafiz je....alhamdulilah rezki..kdg cam klakar plak ble pk blik..ustaz yahya..hahahaha..pe2 pon smoge berjaya..

Hari Raya hadiah dari Allah kpd pekerja nya..sape pekerje 2???kite la..
bile kuar dr madrasah Ramadhan nie rse cam tkot plak..bkn tkot kat hantu..yela syaitan da dibebaskan blik..hehe..aku tkot xdpt truskan amalan ms bln Ramadhan..erm...
Puase 6 ble nak start??rya mmg sebulan..igt sbln 2 lame ke..kalau x curi2 puase mmg la xdpt..

aku curi2 dgr abah bual ngan sedara ni.."'dah puase 6??..puase 6 nie sbnrnye mnnjukkan penerimaan puase Ramadhan kite..kalau kite puase..InsyaAllah puase Ramadhan kite Allah trime."..
yela kot2 de puase yg xsempurna ke..aku tambah dalam ati..hehe..

~sekadar coretan~

*YA ALLAH BANTU LAH AKU*


No comments:

Post a Comment