Tuesday 14 August 2012

JOm RAYE

Assalamualaikum wrth....

da lame x mncoret blog nie...sian die terbiar,,hehe

Alhamdulilah Allah pnjg kan umo aku utk bertemu raye thn nie..pejam celik pejam celik(Alhamdulilah celik lg) tggl 4 ari lagi Ramadhan nak tggalkan aku..rs cam sedih plak..sedih la ramadhan da nak pergi..xcnferm lg aku hdup lg thn dpn..aku berjaye ke jd graduan kelas pertama Ramadhan kali nie?? Allah je yg tau..

walaupon begitu ramadhan thn ni mmg beza ngn thn2 lps..sgt byk ujian puase thn .dgn demam yg begitu truk (mklumla jarang demm,jd dmm ckit pn truk:) mmg meninggalkan dunie kenangan la..ni pon de lg virus2 ny..

target Ramadhan??Alhamdulilah sparuh je tercapai..yg lain bwk thn dpn..2la kemampuan ny utk thn nie..

persediaan rye??aku xrse nak raye..nak wat persediaan xde mmbe..akk aku keje lg..masak aku esk akk aku da kawen..aku wat kueh ry pon xpndai..sng je..kdai tolong wat kan..aku pilih je..hehe

malam lailatulqadar?? kate abah aku 23ramadhan yg lepas..aku cam xbgn rsny..ruginy..boring ar aku ngn ko ni umie..de2 je syg sgt tdo ny..

alang2 da tertaip ni...sy nak mintak maaf kpd semua yang bc blog nie (de ke org bc??)..mntau de  terase ke ngan pentulisan aku nie..de yg xbetul ke..maaf yer.
.xlupe wat sahabat2 baik wanie n 2nang die,.maaf sgt2 kalau sepnjang kite kwn..aku de wat sakit ati korg..ngnjing korg ke..main2 kan korg ke..maaf zaahir batin.......



jom la dgr lagu raye nie:)




(ttbe terpk bersyukur ke aku atas nikmat Allah,ble Allah bg nikmat tgn n mata,then Allah bg rezki dpt bli nset n topup...pastu aku g msg2 llki tnpe tujuan...malu nye kat Allah..Allah tgk je)





2 comments:

  1. salam aidilfitri buat sahabatku...semga ramdhan yang bakal pergi membuatkan kita rasa sedih utk meninggalkannya..maaf dipinta andai hati,kata-kata,tingkah laku dan segalanya...jazakillahu khoiran kasiran asbab sudi memberi teguran,nasihat buat diri ini yang alpa...jazakillah...uhibuki...raya jemput dtg rumah ye...=)

    ReplyDelete
  2. salam aidilfitri gak.moge kite n awk bley jmpe lg Ramadhan thn dpn..teguran 2pn utk igtn dri gak..insyaAllah kite dtg:)

    ReplyDelete