Thursday 21 March 2013

LaMBaiaN KaaBAh...

Alhamdulilah..dp gak akhirny mak n abah jejak kan kaike tanah suci walau pon bkn utk mengerjakan haji..
tp ok la..pernah gak g..nak ikut..ms hantar mak aku plak yg terbayang2 tmpat suci 2..cmne la ek agk2 rs ny..msti best giler..

mlm td aku hntar mak naek bas..mak kate "slalu mak yg hntar ank2 naek bas..arini ank2 plak hntar mak.."
Adoi la..aku ms 2 da sebak je kan...tp kne la cntrol macho..tahan beb air mate..haha..hantar naek bas ok lg..

"da mie mak g dulu..jge diri mie.."mak peluk aku..
bab nie aku mmg da xleh hndle..td da wat skrip..tp xmmpu nak ckp..yela kalau aku bersuare kantoi la aku nangis.."erm...."
ok ckp cm 2 xprasan kan aku nangis.haha (mmg keras btul )...

ok mak naek bas amik seat plg yg bley nmpk ktorg..dalam ramai2 2 mak n abah bleh prasan aku la..sbb aku plg laen antre org kat c2..wina plak wat spoil "nak ikut nnk..nak ikut nnek..umi (pggln mak die)..umi..nak ikut nnek"..aku br nak tenang..moge Mak n Abah tenang melakukan ibadah di sane..




ya Allah Kau permudahkan lah urusan ibubapa ku ditanah suci nnti..Selamatkan lah perjalanan ibu dan bapaku pergi dan blik nnti..sesungguhny Kau yg maha mengetahui..


No comments:

Post a Comment