Tuesday 29 October 2013

bLaCk itu HiTaM...


Assalammualaikum...
Entri xde kaitan..tlg jgn bc..


Disuatu mlm yg indah berbnding mlm2 yg lain sbb ttbe rs xde keje nak wat...
 sedang menggosok tudung..

aku : bla..bla..bla..(prmpuan kan bebel jela pe2..:)
rumate : bla..bla..bla..
aku : weh comotny tudung aku..cam de ank sepuluh..camne nie.aku da bsuh kot.pnt aku gosok..
rumate : tukar la tudung lain..
aku : ala xnak..jap la aku g bsuh..

blik basuh..
aku : ala..kotor lg la..bencinye..
rumate : ko pakai jela tudung hitam tu masuk je ngn mne2 bj..xkotor..
aku : ala..tp aku warne warni..bkn cam ko hitam je..
rumate : tp hitam senang..ko pkai jela tudung hitam..cam aku.tiap2 ari hitam.bj hitam,tudung hitam.xkotor..
aku : yela..yela..

#Nmpak sgt nak ajar aku sntiase berwarna hitam..
hitam itu menawan..nseb la dpt kwn suke wrne hitam..aku skali die nak drag.. :)
Tapi ok je hitam..xla menyerlah sgt..ok geng nnti alu wat tudung hitam byk2..kite pakai same2 tiap2 ari..hehe.

No comments:

Post a Comment