Friday 18 July 2014

~rAmADhaN~


Ramadhan tiba..Rramadhan tiba..
Marhaban ya Ramadhan..

Assalamualaikum..
Alhamdulilah..masih diberi ruang dan masa utk bernafas lg dibumi Allah...
Alhamdulilah..dah masuk mggu terakhir ramadhan..pnjg umo lg :)

Spt yg korg tau Ramadhan aku kali nie mmg lain dr thn2 lps dan mgkin akn sme utk ramadhan akan dtg..
hehe..ayt xleh bla..tahap tggi btul..
Ramadhan thn nie dah jd wife org..xde yg beza sgt sbb aku ddk lepak2 ngn my parents lg..
Buke ngn parents,wat kueh ngn mak,sahur ngn parents..cm bkn wife org..
tp aku xkesah pon...menghabiskan sisa2 sbgai wife half time..sblm jd wife fultime..ngee..

Tp yg membezakan ny..
I think I start thinking like a girl..
Ttbe cm de courage nk blaja masak..nak masak..
Try wat kueh sensorg..mak tlg la jgk..tp more kpd.
"eh ko wat la sndri..mn mak tau..ko yg nak wat kan.."
And i feel like bedal jela..insyaAllah jd..selawat bebyk..haha.br igt nak selawat..
My mom pun cm bg ruang la..sblm aku prasan gak..mak sbnrny xbg sgt aku wat kje dapur..aku ngn xsedar dri pon..ddk ar dpn tv cam xde pe2 kan.hehe.
dan yg terbaru,my mom said "umi,akk ko sume mak tgk dah cm xde harapan nak wat kek asam manis..pe kate ko wat thn nie..pastu bleh la bwkkan mak mertue ko.."
aku cm tergamam..wah..nie nmeny meletakkan amanah yg tggi..haha.aku reti plak kek2 nie..

tu jela aku nak cite..da mlm2 nie..marilah kite melelapkan mata..
doa aku wat kite sume..Moge dpt lailatulqadar..InsyaAllah..amin..

eh jap lpe plak nak cite..
Alhamdulilah adk ambe dpt further study kat Perancis,engineering,7thn..blik dah berjanggut..haha.. 14Ramadhan aritu die fly.ambe hntr la smpai francis nak rs gak g sane (dlm mimpe je larh  ).hntr smpai klia je..bleh la tu..haha..
Moge Allah permudahkan urusan kassim @ cik acit..Amin..
de gambr ckit..yg lain akk ambe simpan mn ntah :)





1 comment: