Friday 27 April 2012

alhamdulilah..

stlh sbulan xblik..akhirnye..aku berjye plg kerumah..hehe..bahgie rs..maaf la rumate ku..walau pon akk mengatekan "umi nie asyik tggl akk je,xnak kwn"..aku xkesah ngan kate2 2..hehe..
xsabar nak tgk perjalann mjlis per2nangan akk aku.insyaAllah.harap2 semue nye berjln lancar..tahniah n takziah nak jd 2nang org.org kate ujian bertunang ni lg hebat.org la kate aku xkate.hehe.sori la aku xtlg pe2.aku pon bz (bz la sgt:)..

alhamdulilah.2 mggu lps pon aku br je g konvo aku..sronok dpt lmpe kwn2 lme..especially geng2 aku..hehe,bkn sng nak jmpe korg skrg.maklum la sume da bekerjaya,jauh plak 2..jmpe korg terigt zmn2 blajar dlu..rndu la..

ble la nak dpt msg cam ni lg..hehe..
devsorg kwn aku..nmpak perubahan die..alhamdulilah..smge die trus istiqamah dalm perubahan die yg lbih baik ni..mmg bkn sng org nak trime perubahan kite..aku pon malu nak tegur ko..hehe..jmpe gak ngn mak som1..trime kasih sbb sudi jmpe sy:)

da sbln xblik..kucing sy da smkin mmbesar..alhamdulilah..trun kete je da nmpk muke die..mkin cute ko nie..hehe..adk2 ny pon da besar ckit..cme xcri nme je lg..payah gak kalau da byk sgt kucing nak letak nme..ttbe trase rndu plak kat arwah kucing aku.erm..

spnjang bln 4 nie,mmg mcm2 jd kat aku.ngn dak2 sek yg smakin brani menegur kesombongan aku."ustazah nape ustazah sombong?","xnak la ckp ngn u.umi,die sombong".klakar rs..hehe.de gak yg mnegur "ustazah tgkla ni (smbil tnjuk speck),same kaler ngn cermin mate ustazah".smbil tersenyum2..de plak yg aku mntak buku,die mntak no aku..adui..mslh dak2 nie.nie ke dugaan jd cikgu baru yg mengajar sek men..nak kate br pon da 4bln aku kat c2..xpela mgkin 2la sesi taaruf korg ngn ustazah.
hehe..

bln 4 nie pon bday kwn baek aku.insyaAllah dunie n akhirat.sanah helwah wanie..smge pnjg umo n di murahkan rezki..smge sentiasa istiqamah dlm kebaikan jge sentiasa dlm rahmat n hidayah Allah..uhibbuki ilallah.sori xde hadiah.alhamdulilah da umo 22thn Allah msh bg pluang memohon keampunan kpd-Nya.srnok dpt g umah wanie..dpt knl n ziarah famly die..alhamdulilah dpt jalin ukhwah..mak die siap pesan "kirim salam kat mak ea..kate kat mak salam perkenalan"..trime kasih cik hamidah trime sy sbgai tetamu:)

da lame xupdate blog.ni kire update la ni..maaf la sape2 yg bace.mmg xde isi pon post nie.n_n..asif jiddan sbb bazir mse korg..

Alhamdulilah..byk sungguh nikmat yg Allah bg:)

No comments:

Post a Comment