Monday 30 April 2012

Alhamdulilah (II)

Assalammualaikum...

29 April 2012

  • Alhamdulilah selesai majlis akk aku..lancar gak..tp biase la pnt berhari2 tp langsung nye xsampai     5 mnt..ape nak buat.lumrah kehidupan..
    Mabrouk n takziah..wat akk aku.da jd 2nang org skrg..jge dri yer..




  • ulangthn bday mit n mot ke 5bln..alhamdulilah hdup lg smpai skrg..dlu akk die ckp 5bln da mati..harap2 pnjg umo kucing2 aku ni..


5bln bersama......

cutenye kucing aku nie :)

silaunye nak tdo (da cam org ko,mit)


30 April 2012

  • Alhamdulilah..arini ulangtahun kelahiran nadzif ke2 thn..smoge nadzif pnjg umo n dimurahkan rezki..jd anak yg soleh.hadiah terbaik wat mama n papa :)
  • dan jd abg yg terbaik wat hannan ufaira :)



miss jambul :)

1 Mei 2012

  • Alhamdulilah..bday adk2 mit n mot yg ke sbln..da sbln xde nme lg..pening2..
waktu riadah :)
xckup cute lg:)

  • abah akan g kuar 40ari.Alhamdulilah Allah pilih abah lg..rs kesian kat mak sbb xde org kat umah..tggl kembar je..aku nak blik slalu pon ssh.bkn de kenderaan.tp mak cbe menepis kerisauan ku dgn berkate "ala..mak kan pernah kne tggl ber3 gak ms abah xde".InsyaAllah, Allah hntar malaikat utk jge mak spnjang abah xde..
  • pe yg penting aku malas nak blik MITT :)

ya Allah peliharalah kluarge ku.....

No comments:

Post a Comment