Sunday 6 January 2013

moNDAy....

Bismillah...
Assalammualaikum sume....

harap pembaca sume shat :)

*sapu2 jap blog..bersih lg umah aku dr blog nie :)*

xde bnde pon nak cite..saje lalu2 kat blog nie..
k la....

cOP 2x

lpe nak bg tau smlm besday ana yg ke 22thn hijrah..(sjak bile ber ana2 nie :)
umur da mningkatkan..sopan ckit.

sanah helwah umi :)
syukran2..bulan islam aku ana lg tua dr thn masihi :)

sian shabat baik aku.ana..
"umi aku terlupe sesuatu aku nak wat mlm td.."
"pe bende?"
"dr 19safar aku tggu2 23safar..last2 lupe gak.."..then die pon wish..
nak wat cane..atleast wish gak :)

k  ar 2 je nak bgtau..loceng sekolah da bny..penat aku ana thn ngantuk dr td..alhamdulilah..lepas jugak..
ana nak g tdo nie..slmt tghari sume:)

maaf penulisan xbermakna~~

No comments:

Post a Comment