Wednesday 29 May 2013

kAwAn baRu :)



Assalammualaikum W.B.T

Alhamdulilah..atas kerahiman Allah,Dia masih lg beri kite segala nikmat n kurniaan ny..
Alhamdulilah Allah bagi peluang utk meluangkan masa mendgr tazkirah..walau xbrape nak dgr sbb dpt ddk luar je..sabo jela kan..

Actually I bru balik tazkirah perdana under UTHM.

Click on the slide!


xsangke ramai btul yg datang....best la kalau dpt dengar btul2..biase la bile da abis mggu2 kuliah yg memenatkan ttbe rse nak cri ilmu yg xsmpat nak jmpe ms waktu kuliah :) ttbe jd baik plak kan..hehe

perancangan awl nak g ngn mmbe dak comm..sbb die yg ajak..last2 die cancel..de klas plak..ajak rumate tp die masih bg bersame xsgmnt terakhirny..

Aku da mule bercadang xnak g..xde mmbe kot..segan la g sensorg..

Ttbe aku teringt sebaris nama SALMI..
Then salmi lah yg mnjd mangse aku..hehe..
sbnrny aku bkn knl sgt salmi nie..k.mira aka clasmate aku dak ganu same ngn salmi nie..
so, melalui akk nie aku knl salmi.
dan kami start berukhwah sbb lagu opick..tragis btul lagu opick nie..hehe..
Aah die seorg yg bertudung labuh...jd chemistry kuat ckit.hehe

Start pkul 7 tp die nak g pkul 8..k fine aku tggu..BETTER LATE THAN NEVER..
sabo jela kan..aku rs da xnak g dah..tp xpela sbb nak cari ilmu aku tggu la...

Dari jauh aku lihat...eh cre jalan cam die tp nape??
Ok fine..die pon hipokrit cam aku gak rpeny..

"umi nape xpakai gak"
"eh..mane tau nie"
"kite tau la..sape pakai purdah @ x.."
"kite nak pakai td tp.."
"ala..pedulikan la org kate.."

Ok salmi nie pon bru pkai thn lps kire sme la cm aku..

Allahurabbi ttbe aku terharu.. 
Ya Allah..nape Allah jmpekan aku ngn org2 cmni..

"umi kite igt sem dpn nak pakai la g kelas..jom.."
"xtau la salmi..kite xde kekuatan.."
"jom la umi..kite pakai same2.."

Allah...
Terigt kat mereka2 yg beri kekuatan utk pakai purdah dulu..




dan skrg Allah jmpekan ngn org yg nak istiqamah berpurdah..

Terime kasih Ya Allah..jmpe kan aku ngn Cik Salmi n Cik Hayati..sdikit sebanyak dieorg bg kekuatan kat aku..
dan Alhamdulilah..msuk2 cni je jmpe org2 yg mmg bru je berhijrah..

:)




No comments:

Post a Comment