Wednesday 22 May 2013

kuih lapis :)




Assalammualaikum..
Alhamdulilah.kasih sayang Allah masih tak kurang utk kite..kite mampu lagi melihat segala kebesaranny..

saje  je boring2 tgh study..tulis la blog jap..hehe..

2mggu lps aku cti..dok umah mmg trase bahagie..aku je yg de kat umah 2.jd nak xnak.aku kne accept mak akan manje kan aku..hehe..
"mie mak da mskkan sarapan 2...gi sarapan.."
"ko nk mandi x..mak tadahkan air.." (ms 2 umah xde air)  ehem..da cm raje..hehe.

de 1 aritu..mak aku lps masak..aku ddk gak kat dapur 2 tp tlg tgk jela..walau pon jd tukang tgk..tp trase pnt kot..mak masih gagah menggoreng ikan,masak sayur dll.
namun setelah siap mmasak..mak membuat perancangn utk mmbuat kueh lapis plak..
aku wat xtau dan trus menonton tv smbil bermain smartphone..hehe.(mmbazir karen=mmbazir arus elaktrik:)

Ttbe mak berkate sesuatu dari dari dapur..
"mie ko xnak tgk mak melapis ke..blaja la ckit2.."
"malas la mak.." (jwpn slamber.sbb mmg aku xminat wat kueh nie:)
"ala..ssh2 nak wat bli je kat kdai berlambak..kan mie"
"tau pon mak.hehe"
"abis camne kalau ttbe mak mertua ko suh wat kueh lapis nnti"
"ala..mcm mak ckp td..bli je kat kdai..hehe"

trus mak menamatkan perbualan..ttbe aku trase jd anak solehah plak..igt pesan mak bli kat kdai je..hehe.
nseb la mak dpt ank cam aku.n nseb la gak kat bakal suami aku.hehe


ok 2 je nak cite..smbung study plak :)
wassalam..



No comments:

Post a Comment