Sunday 23 February 2014

Alhamdulilah..loving for 23days :)

Assalamualaikum WBT..
Alhamdulilah..syukur kpd Allah masih diberi peluang utk hdup,beribadat n bertaubat kpdNYA...

Tajuk xbleh bla kan..
usha2 blog sndri..ternmpk plak perkataan tu..saje je jadikan tajuk..hehe

Alhamdulilah..sumeny atas ketentuan Ilahi..
Dikurniakan seorg suami yg beriman pd usia yg agk mude..(mude ke??.hehe)
Paras rupa xpenting...yg pnting imanny..
Tp kdg2 bile org kate die nsem..aku kne la berhati2 ckit..byk mate yg memandang..hehe..
bak mak aku kate "kite kalau dpt suami nsem..Alhmdulilah kredit utk kite..tp sakit ckit la.."
ok fine mak..hehe..

Ditakdirkan slpas perkahwinan kami..kami adelah psgn pjj (percintaan jarak jauh)
Aku di UTHM menuntut ilmu..
Die di klang mencari rezki n menuntut ilmu (multipurpose :)
ddk jauh nie kdg2 mcm best..kdg2 cm xbest..
lg2 ble hubby kate arini mkn megi je..xbest ar dgr..aku pon jarang mkn megi..
lain la kalau die kate mkn kat kedai lauk nie..lauk tu..sng la ati dgr :)

RINDU..
Malas ar nak cite pnjg..korg phm2 sndri la kan..

"Seronok ke nikah time blaja?"
Aku xreti jwb soklan tu..tp my hubby awl2 dah tlg bg jwpn..ckp jela seronok..
Pastu aku tmbah ckit perisa..xyah ar couple2 nie..xbest pon..nikah je trus.hehe.

So..nie la gmbr kenangn kami..




InsyaAllah..doakan pernikahan ini kekal hingga ke syurga...Sayang korg sume especially my hubby :p



No comments:

Post a Comment