Saturday 25 January 2014

n_n



Assalamualaikum W.B.T

Alhamdulilah...masih boleh bernafas dlm nikmat iman dan islam..Allahu..sungguh tulah nikmat yg plg besar dlm hidup...

7 Days to go..
pepagi akk aku da msg..selamat pengntin baru che mie..
otak die..saje je nak mengenekan aku..
"minggu dpn da jd istri cik cazwan.."
xpyh la msg igtkan..aku tau la..adoyai...

My fruitchild ble ditny..
"cik umi nak kawen la..nak kawen ngn sape nadzif.."
"dgn abg sally la..(pengaruh upin ipin)"..hahaha

Aku mmg bkn mcm bakal pengntin..tiap2 ari kuar..ntah pe yg dicari..de je yg xcukup.hehe.lgpon xde sape yg bleh tlg..mmg aku kne gerak sndri..last2,kad jemputan pon aku yg edar.nmpk x kat ctu.pengntin yg sgt berdikari..pastu kire ari pon da xreti..rs nak undur blik ms..now, aku percaye pe yg org kate bile nak nikah nie,,that's truth :)

pe2 pon..moge Allah permudahkan semuanye..InsyaAllah amin..
Mohon doanya..


1 comment:

  1. la..nape x mintak tolong kami..
    huhu..memang berdikari..
    pape pon..tahniah la ye..
    Alhamdulillah semua bjalan lancar kn..

    ReplyDelete