Wednesday 6 June 2012

cuti..

assalammualaikum..

pe maksud cti.
xyah tny ar..byk sey maksudny..
1st time cti sbgai cikgu..xsangke agk bosan..
yela xde nak ngadap muke studnt..rndu ar kat org..hehe
mule2 cti 2 mmg la srnk..de keje nak wat..
tande kertas pekse..3ari da siap..laju sgt tnde..hehe

cti nak kemane??
spttny g kursus ckgu..tp..hehe MALAS!!!!!!!!!!!
alhamdulilah.g mersing je..mndi laut..hehe..srnk dpt main basikal maklum la da lme xpgg basikal..
aku maen pon pkai bj kurung..terbaek la kan..hehe..tp dlm pkai suar pnjang la..
pe lg wat time2 cti nie??
ermm..ha.jahit bj raye..hehe..awlkan wat bj raye..maklum la bak kate mak aku..xnak clash ngn bln puase..nnti bln puase bley wat amal by2..btulkan..
time2 cti ni terpk gak nak wat plan pembelajaran bru utk anak2 murid..maklum la ckgu..hehe
rs nak wat tazkirah dlu sblum mule klas..cite la psl pejuang2 islam..rs ok kot..
yg penting cr bhn dulu..mntapkan ilmu..nnti tkot salah je..putarbelit cite plak...

cti nie de brite sdih gak....
erm..1st an kucing aku mati..br nak cri nme..Allah lbih syg kat kucing aku..kematian sgt memilukan..ktorg jmpe da tggal usus je..xtau la bapak mn yg kejam cm2..binatang kan..

2nd..aku xrase cam sedih pon..hehe.membe baek aku da xnak msg ngan aku..sbb nak jge batas..die da de plhan ati..erm..nak wat camne..syg kwn..aku turutkan je..lgpon bnde elok kot..aku phm..xpela mgkin ni  terbaek utk aku n die..Allah lg tau..

ermm..tp cti nie aku rs rohani aku pon sakit..keje nak tdo je..tahajud da hlang..adui..xkuat smgt btul.
au sedih gak..nape la camni..cb gak na bgn..tp..xtau la..
sedap sgt dah nie kwn ngan syaitan...subuh pon lmbat..cmne ni umi..
Allah tgk je..nak mntak mcm2 kat Allah tp xnak ssh ckit..ya Allah ampunkan aku!!!!!!!!!!!!!




No comments:

Post a Comment