Monday 29 October 2012

setahun yg indah..

BISMILLAHHIRRAHMANIRRAHIM..
ASSALAMMUALAIKUM..


ya..mmg sthun yg cukup indah bg aku..alhamdulilah arini kucing aku cukup sthun hdup di sisi aku..sakit, pening, rindu, hilang, dtg, gaduh..alhamdulilah terima kasih Allah..

selamat ari jadi..
selamat ari jadi..
selamat ari jd mit n mot..
selamat ari jadi..

muah..aku syg korg..(peluk smbil cium korg, walaupon org kate selekeh.:)

namun segala ny dalam genggaman Allah..benar la firman Allah
"setiap yang hidup pasti akan merasai mati"

ya Allah..aku redha..lepas bc yassin di subuh yg indah..terdengar msg msuk..
"umi kucing ko yg bulu tebal da mati"
aku balas ngan ketabahan "mati katne"
ish tp xde org reply.aku call mak sng ckit..
"xtau la mie nape..subuh td mmg mak dgr de bunyi2..mak tgk kucing ko da basah kuyup..mak cbe siram air suam..tp tgk2, da mati"
"erm..xpela mak..die mmg da lme xblik kan.sejak ari sabtu kan..die mmg nakal.."
aku tahan sebak..yela kan da jnji xnak syg kucing sgt2 lps kematian meow..

mak cube mencipta suasana ceria..
"mie ntah2 die mati sbb die jeles x?"
"jeles pe plak mak??"
"ye la dlm ati ko kan da de org lain..hehe"
"ye la 2 mak nie.."

kali terakhir yg aku igt..jumaat pagi 2 die dok je kat katil aku..puas aku kacau g2 gak..mgkin die da sedar 2la kali terakhir die tgk aku (sdih plak ttbe)..
Mot aku xpasti ko fhm ke x..die la kwn maen ko slalu..aku pon suke tgk gelagat die yg sgt cepat melatah..ckit2 lompat..nmpak bnde pelik lompat..hehe..klakar rs..golek2 aku tgk glagat ko..tp 2 sume tggl kenangan..

Mit doakan aku ea..jgn lupe aku kat syurga nnti..kite jmpe ea nnti..syg Mit sgt2 :(

(menaip smbil meraba sesuatu dijari..ya Allah permudahkanlah :)

No comments:

Post a Comment